Lite information

Ditt hela namn? Julia maria linea christensen, Men ska byta till Julia maria linea christensen markkula läck. eller Julia Maria Markuula.
Bästis? Mikaela nadja wilberg
Vilka är de dom du brukar umgås med? Typ alla från salem.. Mickh, annws, hedda, malin ek, pontus, JP, hitler, Jejje, Kusinen Tobbias schmidt, Neger simon, sid simon, bullten å en massa mer
Hatar som mäst? TONY! och FREDDE SCHMIDT! dom ska jämt hålla på..
älskar som mäst? Mickaela, Mattias blom.
startsida? Playahead
finaste tjej/kill namnet? Hedda tkr jag är fint namn, shannon också. Sen kill namnet blir nog Felix & Mattias
Bäst i sängen? Felix
Får dej att skratta? Mickis älskling
1a på msn listan just nu?  Cammila (vet inte vem de är)
Vart hänger du som mäst? Gallret, solsidan, Plattan där emosarna är.. (ovanför emo trappan)
Din partybabe?  Emmily, Jejje. Eftersom jag & mikis inte dricker tsm.
Din favorit killkompis? Pontus, Pommac (alex)
Hetaste snubben där du bor? De är olika, finns många fina killar.. Tex Hitler men han har flickvän å dom är urgulliga tsm!
Finast: Mattias eric william blom. Absolut finast & kmr alltid vara!
Blondast i skallen: Malin ek. Liksom för inte så länge sen visste inte hon vad ''vita huset'' var (där usa's president bor) va för något. De är väll klarta att man vet vad vita huset är. Men hon visste tydligen inte de..
Absolut de finaste efternamnet: Sandén Tycker jag är skiiiit fint efternamn.. Eller strand, de är också fint
Bästa låten: ''Girls just want sex and money'' jag vet inte riktigt vad låten heter ..
Roligaste sporten: Jag är ju livrädd förbollar & Nästan alla sporter finns de bollar i så jag vet inte .
Vem är du avendsjuk på? Mimmi singmans hår!
Bästa bloggen? Http://jjias.blogg.se OFC!


Kommentarer
Postat av: carro

NEEEJ <33

du ska heta christensen :o <3

som din kusin :) höhö <3

love yah :)<3

2009-07-04 @ 13:30:23
URL: http://egoiistbruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-06 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback