Gullig du e haha

Idag har jag inte gjort mycket. Varit med sandra (en klasskolmpis) sjukt rolig att vara med under dom här dagarna då jag inte har bloggat har jag varit ute å solat eller de gjorde jag bara en dag eftersom de har regnat. på kvällen så va jag å sandra med rille å mackan de va väll rätt okehj, rille är ju social å rolig så de va rätt trevligt. När vi skulle hem så plockade rickard en blomma till mej hihi sweet


(sorry dålig kamera)  Jag fick en jätte fin blomma av rille hitlers brorsa så snäll han e ;)



kände mej skyldig att lägga den i ett glas vatten på matbordet hihi :)
(Jag gillar glaset hahahhaha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos han är då

2009-07-25 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback