Godmorgon

Nu är jag vaken! såhär tidigt... konstigt va? jag brukar typ vakna vod 3 varje morgon. Så n u sitter jag vid datan & chillar galet ska titta & fixa lite med min photoshop hade jag tänkt är lite sämst å jag fattar inte ett skit om hur man gör men lär mej nog snart. Idag ska jag be furre fixa Counter Strike på min data faaaaaaaan vad roligt inte sant? om en 5 minuter är de morroncigg. Men liksom Morgoncigg är inte lika gott som nattcigg eller typ efter-maten cigg. Morgoncigg röker jag för att jag är jävligt röksugen & får ett sånt jävla humör om jag inte tar den. Men nu är de så (som jag kanske har sagt tidigare) att de INTE är bra! Jag ska själv sluta men fast de är ganska svårt när man har rökt i 3 år nu.. Börja aldrig för då slutar man typ aldrig. säger bara de that you know. Fast ni har säker hört de förut. Jaja whatever Godmorgon iaf./smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback