behov

Hur ofta som tjej vid den här åldern ha sex? liksom killarna kan ju knulla hur mycke som helst dom får ju fan status. Men som tjej blir man kallad hora osv. Jag Har igentligen inget emot att knulla med fler personer jag har ju också mina behov eller(?) sen är de ju bra för då vet man ju vad man vill ha inte sant? Man är ju inte hora för att man knullar med olika personer de är ju klart att man är nyfiken på dom flesta killar och undrar hur dom är i sängen så vill man ju testa på olike personer. Killar dom kan ju knulla runt utan att behöva förklara sej varför. Hörde från en snubbe igår men man kan ju inte styra över sin kuks vilja de kan ju tjejer'. Låter inte de... typ sjukt eller konstigt? tycker iaf jag. Liksom alla har ju sina behov vare dej man är tjej eller kille just fuck on. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback