om Jias

ålder: Född 1995
Bor: sthlm, salem förtillfället bor jag i Kalmar, Ruda
favoritblogg: http://annnicamuller.blogg.se
blogg du läser mest: Den som alla läser mest? dessies blogg
Musik: Rock, ibland reggae
Festställe: De bästa är nog Tullinge
Rummet: alltid stökigt
förebild: Finns nog ingen speciell jag ser upp till
pojkvän: Ingen förtillfället, har ju pontus my sunshine så behöver ingen pojkvän ;)
tjej/kill brud: Tjejig av mej, Men föredrar att umgås med killar När man umgås med brudar händer de aldrig ngt killarna hittar jämt på en massa saker.
Fritidssaker du gör: Umgås med Ruda barnen höll jag på säga men sant också, Oftast e jag med Pontus, Millan å Dennis m.m anars åker jag till högsby å är med babe Dorota!
favorit..
-parfym: DKNY green apple
-färg: Rosa ofc, De är väll vilken tjej som helst favvofärg right girls?
-kille: Min favorit kille är nog Pontus men i sthlm har jag många älsklings killar, ex mina bröder, Neger, fredde, Pontus norman men många fler
-tjej: Har många favorit tjejer, Mickis, Millan, dorota, Emmily, Annica s, Men fler..
-nagelack: Lysrosa är den finaste, sen blir de babyrosa om man inte hittar den andra
-skol ämne: Matte å bild
-affär: Gina tror jag, de är svårt för de finns så många affärer jag gillar
-ställe: STOCKHOLM!
 

Kommentarer
Postat av: Annica

vad gullig du är gumman :)

2010-01-01 @ 19:55:31
URL: http://annnicamuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback