sweet times

En bild på mej & mitt ex mattias när jag tittar igenom hans sms förra sommarn, hittade den i angelicas blogg, hon har liksom bild på allt å alla så de skulle inte förvåna mej om hon kom å visade en bild på när jag typ satt i klassrummet eller något, hehe eller hur angelica, visst är de så? thiih, . Ni får ursäkta mitt hår de va jävla ull sen mitt babyface(pinsamt) Men iallafall. saknar tiderna så jävla mycke, Dom va så underbara :$ miss it, konstigt nog är han inte alls min typ så jag fattar inte hur jag kunde älska honom så jävla mycke :O konstigt.. whatever jag är lite wierd ibland, de tycker iallafall dom flästa. love you all /kyss & smek 
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de mattias blom?

2009-08-18 @ 02:39:29
Postat av: elin

sötisar

2009-08-18 @ 02:39:48
Postat av: johanna

va gölligt :)



Http://Johannalicious.blogg.se

Http://Johannalicious.blogg.se

2009-08-18 @ 03:01:42
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-18 @ 03:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback