Mickis gästbloggar!

hello retards som läser julias blogg. Jag har ju också bloggat mickaelawilberg.blogg.se Men den tiden e över. Fuck blogg! HAH! Men ville bara skriva lite, höras liksom. Så.. ja jag ville bara säga att jag lever och jag mår prima. Jag har bilddagboken och playahead. För er som kanske ville veta.. ointressant men japp japp.
XIS @ playahead
SIX @ bilddagboken

Ser ni något samband? eller wtf va snackar jag om?! HAHHA mahahah aja. Ni får ha det så JÄTTE trevligt nu alla bond luffare. kiss and hugs / Mickaela ( puckot )


Kommentarer
Postat av: Anonym

I have blogg nanananananna ;)

2009-08-19 @ 18:05:28
Postat av: Mickaela wilberg

man kanske ska skriva den oxå... pucko jag e

2009-08-19 @ 18:06:02
URL: http://mongomickis.blogg.se/
Postat av: Dess

Mickis är störd , "bond luffare" vad är inte du som bor i Salem då ? :)

2009-08-20 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback