värsta natten..

                              

Den här natten glömmer jag aldrig hahha.. vi kom in vid 11 tror jag, morsan skulle till krogen å hon kom hem as
 packad vid 2 å gaggade om hela hennes liv så ''intressant'', kl 02:30 gick jag å mikaela ut och mötte anton å hans
 polare marcus. Vi satt vid gallret snacka lite nästan hela tiden. Är de ingen som är trött på gamla gubbar som jämt
ska klaga på oss ungommar? salems värsta gubbe tycker att tånåringar å ungdommar förstör samhället. Så
 jag bestämde mej för att störa honom lite kl 3 på natten jag sprang ner å knackade på hans fönster ngr gånger å
frågade: är du vaken gubbjävel?.. han vaknade öppnade sitt badrumsfönster å skrek: Men vad du är taskig!, jag
kanske va de men de är han som kränker oss! vi är också en del av samhället de är ju fan inte bara vi som
förstör de finns ju många andra, eller ..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback