My weekend

Hejsan :D allt bra med er? själv är jag helt slut, Denhär helgen har varit kaos på riktigt haha..

Fredan hade jag jätte kul & va med trevligt folk. Hade sagt te johan att vi skulle ta pause också.. Under kvällen när man kunde ragga & hålla på med vemfan som helst insåg jag att de kändes helt meningslöst när man hade en person där hemma som man älskade & blev älskad tillbaka. Jag drog iaf hem til Johan fast jag skulle sova borta.
När jag kom hem blev de kaos. Vi bråkade som fan & de slutade med att de va slut helt & hållet & han sov på madrass. Somnade vid 6 på morgonen..

Lördag
Jag glömde ställa klockan, skulle upp tidigt för att åka med dorota till Kalmar. Hon väckte mej halv 10 & bussen gick 10. de tar 20 minuter att gå också. Jag klädde på mej, Borsta tänderna, åt frukost, Sedan satt jag upp håret i en tofs & gick. Fan vad man va sliten! Va fan fortfarande full.. Två sånna turkar på tåget kom fram & ba: mycket fin, vart bor du? & bad nummer fast man hade gammalt smink ifrån gårdagen & allt helt kaos med håret, Köpte en silvrig & glittrig slips, Öronpuffar & uggs. Åhh vad skönt kmr inte va blöt om fötterna längre! Yeaaah, & min glitter slips är fan underbar (se bild) När jag kom hem va Johan vaken och fortfarande sur. Men vi redde ut allt igen & är fortfarande tsm!

Idag så har jag vart & hämtat min Jack hos Martin Sigurdson, Glömde den där i fredas.. hehe, & nu kom jag på att jag glömde min parfym & vantar x) FAAAN! aja.. Får hämta dom i veckan.

Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

=) hehe

2010-11-14 @ 21:30:23
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Jadå, samma här! =)

2010-11-14 @ 21:44:07
URL: http://www.lillagroda.se
Postat av: malin

Jaha, vad är det som händer imorgon då?:)



jag gör inte så mycket, ser på beck på 4an!:)

2010-11-14 @ 22:01:48
URL: http://malinfoto.webblogg.se/
Postat av: stephanie isabell

okej :D

2010-11-14 @ 22:03:53
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som de vart tufft :P

2010-11-14 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback