Dålig uppd.

Varför har jag inte bloggat något?
Jo.. jag har åkt in på akuten i kalmar med ambulans och kommer stanna här till på ons eventuellt. & Då kan jag lova er bilder & sånt på hur jag har haft de å vad jag har gjort under dom här dagarna på akuten.
andledningen var att.. Jag kunde knappt andas så jag fick åka in akut & ha syrgas, ngt slang i näsan å armen HAHA! men de är ju bra ett sett. Jag får ju hjälp att andas right? Lunginflamation har jag också fått. fuck.. Men de löser sej! De gör de ju alltid eller hur? pussar!

Kommentarer
Postat av: maja ! <3

*Vart bor du någonstans i kalmar(på psykhem eller droghem eller något sånt) och hos vem?!

Varför bor där och varför fick du flytta ditt?!

Vill du flytta hem och när flyttar du hem?!*



2010-05-23 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback