what?

Fick höra nyss att de är ngn som har bloggat på min blogg när jag har varit borta? Hur fan kan de gå till? De är väll ingen som har mitt lösen.. Vet inte ens vad de stog liksom. Du som är skyldig kan väll iaf höra av dej & fråga först? De skadar inte!!!!! btw ni som vet ungefär määääjla!

Btw.. Jag kom nyss hem! :) De va underbart i spanien men tyvär brändes kameran inutifrån för att den va i solen så jag & farsan ska köpa ny nu i veckan. Sorry Natta! Men jag köper en exakt likadan! ofc!! love u. Jag tror jag har ngr bilder på digitalkameran som jag lägger ut imorrn. De blir bra va? Kommer lägga ut all shopping också! :)

Idag har jag som vanligt träffat lite folk. Tagit ngn bärs, Snackat, Hängt för de mesta vid garnudden. Trevligt Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback