duktigt Jullan

Så va man här igen på Maria ungdom eller vad alla ni kallar det. Första man fick höra; Hej Julia är du här igen? ''suck'' Jag failade så jäävla hårt. tänker fan aldrig mer dricka. kanske ska berätta vad som hände.

Jag va å drack med AJ å tänkte dra på fest hos frasse i nytorp som ligger i rönninge. Precis när jag kommer dit tog jag upp en cigg sen så kom hans farsa hem (aaajdå) alla sprang mickis hoppas ut genom fönstret. När jag sprang tappade jag alla jävla cigg så hade inga ciggaretter resten av kvällen plus att halva paketet va aj's konstigt nog va hon inte där jag har för mej att hon gick dit med mej? aja hon försvann sen när jag åker tillbaka till rönninge för att leta efter henne så kom polisen jag lyckades komma undan sen så när jag gick tillbaka till polisen för att hälsa å så. Då såg dom att jag va berusad. så tog dom med mej till mariaungdom!... Fast jag lyckades smuggla in min mobil :) fast dom tog den dagen efter dom kom på mej -.-'


hitta den här i tidningen så rivde ut den å tog kort innan jag blev av med mobilen dårå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

delvis sant, psyk hem thah

2009-09-13 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback