Julbord a lá 9b

Matlagningen..


Jonatan leker fin & Pyntar ägg haha ;)
Elin hackar typ sill tror jag? Sen op bilden till höger är min mästervärk! ;)


Eftersom jag fick diska allt så fick lille Jonatan torka.. Han är såååå lat den saken!
orkade typ ingenting :P

Sara (Den ända som inte brydde sej om att få va med på bild)


Jonatan lite klantig & drar ner alla mått.. 
Själv va man inte fläckfri heller, Råka hälla ut vatten över bordet :P


Maten är framme!


Julbordet & Ngr killar ifrån klassen som larvar sej


Visst ser dom till höger söta ut?



Kommentarer
Postat av: angelica

Ja, bara bra, Lite trött och har mensvärk :( dudå? :)

2010-11-24 @ 16:25:54
URL: http://psychobillybabe.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

de ser hur gott ut som helst, iallafall sista bilden till höger ;) :)

händer idag? :)

2010-11-24 @ 16:54:40
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha.. kan jag sno några bilder? ;)

2010-11-25 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback