Godmorgon!

Hade ju sovmorgon idag! Blev väckt av Jonatan (emot) & Jimmie (Mussepigg). Nu sitter alla vid sina datorer precis som last night. Ska till kör skolan vid 2 idag & Köra i tätbebyggt område så jag måste plugga på lite skyltar. Fy vad tråkigt, Jag har lite speciella saker denhär veckan jag måste göra också;
Rnga farsan & snacka om boende när jag flyttar till sthlm igen!
Hämta min kamera i Bmåla
Gå på ett möte
Göra klart alla körlektioner
Plugga till teorin + alla prov
Höra med mina vikarierade föräldrar om jag ska te sthlm på fre lr inte.


Kommentarer
Postat av: guevacci

^haha jo :P görs nu då?

2010-11-02 @ 12:19:41
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2010-11-02 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback