moget

Jag hatar att ha småtjafs med folk. Speciellt när man vet att allting alltid löser sej.
 Jag ska börja snacka om den första konflikten jag har.


De började med lite tjejsnack, som man säger i förtroende till Någon.
Självklart skulle den personenSprida de vidare bara för att retas. Typiskt en sån grejj som är
så jävla barnsligt. Sen när man säger att de räcker på allvar så fortsätter den
personen att jävlas? Då tyckte jag verkligen att de räckte för mej
så jagdrog därifrån för att inte få abstinens. Efter de så hör jag att hon
snackar skit om mej hit&dit så jag flippa. Frågade såklart henne varför,
men självklart inget vettigt svar tillbaka. ''Jag står för de jag tycker & tänker''
Men de har väll inget med saken att göra? Jag frågade inte om du står för de
utan varför hon gjorde så. Herregud!

Sen blev de massa tjafs om att jag dissade en tjejpolare till mej för att vara med en annan.
De ligger tillsåhär att jag inte dissade henne för att jag sluta vara med henne å va med en
annan ist Men hon blev upprörd för de så jag sa till henne visst vi kan
ses på högsbydagarna, hon ba: Ah vi träffas å är med varann på lördan
så kanske du kan sova hos mej. Men sen när de är lördag & jag ringer henne
så är hon med ngr andra å en av dom ska sova hos henne. visst fine jag har andra trevligare
människor att vara med som är lite mognare än sånna småbarn.

Jag hatar verkligen folk som ska säga saker å sen bara ändra sej å tro att man ska
anpassa sej efter dom!! Säger man en sak så är de så, Man går inte runt å ändrar
dej hela jävla tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback