Mikaela här!

Tjillevippen! De är mikaela :) Jag tänkte blogga lite på julias blogg.. Så ja idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit med min pojkvän sen har jag varit med kicki som åker till öland snart, Så jag va tvungen att träffa henne. Jag tror ja ska träffa linn, eftersom hon åker till sin madre i morgon.. och julia kommer i morgon WIIIIIH!! Jag e överlycklig! Har saknat henne som ett svin asså! Vill ni veta vad som hände igår? Jo en liten fittunge misshandlade min lillesyster. Hon blev kickad  i ryggen några gånger och slagen i ansiktet tre gånger, för ett litet tjaffs med en annan tjej och bråket var nerlagt, men den här wannabe blatten var ju ''tvungen'' och leka flippare och slår ner någon som e 2 år yngre och tippelt så mindre. BITCH! Hon kommer få sitt snart ändå, right julia? Iaf nog med det. I år ´är det URF!!! Uppsala reggae festival. Jag ska försöka fixa biljetter dit.. men det kostar 600 kr för mig? Jag och pappa hade tänkt åka dit, eftersom det är 10 år jubilejum eller hur de stavas och då kommer det as många kända reggae artister dit! Bland annat BUNNY WAILER! YÄÄÄÄ MIN STAAAR!  Hahah e helt uppspelt.. Men men :) Jag lägger in en bild och tre låtar jag AVGUDAR!


Fantan Mojah - Island (Fugitive riddim) NEW


Kapten röd - Visa ingen nåd


Ras cricket - Det e bra





Outfit
Tröja - Ed hardy
Tunika - Vet inte
Leggins - Bik bok
Skor - Din sko


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback