My life

De va ngn som önska att jag skulle berätta mer om mej själv.

Jag Heter Julia Maria Linnéa Christensen. Familjen består av Mor & Far, Far har en unge med ngn annan som blir min styvsyster vid namn Chriss, 26. Mor & Far sepererade när jag va 5. Då Mor flytta ihop med min nuvarande styvfar som jag kallar ''Pappa'' idag. Med honom fick hon 2 ungar vid namn Emma, 10 & Sebastian, 6 som ni nog har hört talas om.

Vinter&Sommar 2009 kollapsade & Jag va tvungen att flytta till Fosterfamilj den 1 okt 2009. Jag bor faktist fortfarande där & trivs? gjorde de förut men inte längre.

Sen är jag nog en vanlig liten flicka för övrigt haha. Lite fakta:
Brunhårig. /riktiga hårfärgen
Brungröna ögon
163cm lång
56kg
35-37 i skostorlek.
ähm...

Blev tomt nu. De är bara att Mejla mej på; [email protected] om de är ngt mer ni vill att jag svarar på

Love, Jias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback