Tråk

Har så tråkigt så jag kopierade ngt skit från en blogg.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? -20 typ ingen aning..
Hur många har du varit riktigt kär i? - 7 till 10 (?) ;$
Isåfall vilka var/är det? -Kommer inte ihåg namnen har bara deras utseénde kvar i minnet.
Vad tycker du om kärlek? -Skönt att ha någon man tycker om för sej själv
När kramade du någon sist? -Inatt (ute)
Kramade du någon speciell person? Nej, bara Pontus å Tobbe inget spec
Har du svårt för att bli kär? -ja ganska
När kysste/hånglade du med någon sist? -Förra fredan 
Isåfall vem var hon/han? -Simon min älskling
Är du singel? - Nej! Värdens finaste har jag också
När fick du senaste en komplimang? -30 sekunder sen

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? -Ja
Playat?- Ja vem har inte?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja, De har väll alla?
Gjort något riktigt dumt? - hahah de gör jag jämt
Gjort något du verkligen ångrar? - igårkväll
Varit nykter på nyårafton? - Jag är nykterist, fast nyår va ett udantag
Åkt ambuland? - ah, fast kmr knappt ihåg de.
Gjort något olagligt? -Sånt händer
Blivit polisanmäld? -kanske
Slagit ner någon? - Vad tror folk om mej igentligen?
Skämts över dina föräldrar? - aldrig har värdens bästa.
Skämts över dig själv? -Ah dan efter en fylla e dom vanligaste gångerna, eller när man inte fattar ngt å då tror folk att man e dum, fast man igentligen e smart
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja
Tar du droget? - Varför skulle man
Dricker du? - inte längre
Vad har du på dig när du sover? -Vill ni allt veta
Vad hatar du verkligen? - Dåligt smink
Varit kär? - ja :$
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - haha never, alla vill ha mej

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - Jag gråter aldrig?
Fick dig att gråta? -ingen kan få mej att gråta :S
Du delade en cigg med? -delar inte 
Du gick på bio med? -Lillesyrran

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
Gråtit? -Nej, jag e alltid glad
Kramat någon? -Ja
Pussat någon? -Nej
Köpt någonting? Haha ja
Sjungit? -Nej?
Saknat någon? -Ja, min älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback