taskigt??

De är en tjej i min klass som är typ rysk eller ngt & hon vet inte exakt vad alla svenska ord betyder..

jag: Vet du vad dildo är för ngt? :)
Brud i min klass:
Nej vad e de? :S
jag:
Fråga anders (våran kemi lärare)
Brud i min klass: Men vad är de julia? :O
jag: Typ godis.. Fråga om han har :)
Brud i min klass:
ropade Anders!.... :D

jag: vet du vad pöka är?
Brud i min klass: Nej lägg av vad du e taskig nu :O
jag: Me
n fråga magda :)
Brud i min klass:
ska jag? :S
jag:
gör de! :)
Brud i min klass:
Magda! Vad är pöka för ngt? :)
Magda:
hmmmm sex?

Sen drog jag & dorota massa sånna som hon gick å fråga lärarna.. Imorrn ska hon fråga Göran vad doggystyle är ;) HAHA! tråkig humor jag vet, har inte skratta såhär mycke på länge faktist. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback