snickers historien

 

De va någon som undrade varför jag inte äter snickers. Lika bra att dra den lilla berättelsen för er då.

Klockan va drygt 2 på natten..
..Jag va ute med hoffe & Jag blev jätte sugen på en snickers! fråga inte varför.
Så vi åkte ner till rönninge parong för att köpa en eftersom klockan va så mkt va spärrarna å de stängt ju.
Vi klättrade över gallret för är kanske 2-3 meter högt.
Jag klättra först. & När jag är uppe å ska hoppa ner på andra sidan (På tågspåret alltså, eller typ brevid)
Hoppade jag på något konstigt sett så jag kunde inte gå...
.....Slutade med ambulans.

Dehär hände den 31 augusti 2009 å jag har fortfarande problem med min fot sen dess. Har fått hälsensinflamation pågrund av detta. Inte roligt skratta hur mkt ni vill, dont care

Så fick jag smeknamnet ''snickers''. & De är därför jag inte äter de längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback