veckans serie

Ja, faktist! Jag hinner titta tv serier sent på kvällarna x) De hinner ju dom flesta fast de är inte många som o rkar titta på vissa vare natt. Men de gör jag! De finns 2 serier jag verkligen älskar å de är följande.


TWO and a half MEN Den äger, Dom är så jävla klockrena allihoppa!
kan seriöst inte finnas nån som inte älskar den här. eller?..



navycis är ju grymt bra, favoriterna är ju Gibbs & abby. Tony är också rätt skön.
Varför jag gillar serien vet jag inte, jag liksom fastnat för den! usch i love it!


Jag vet inte riktigt vilken som ska bli veckans serie båda är ju så braaa. Jag älskar dom lika mycke. Dom är ju precis normal tid för mej också kommer ju typ hem vid den tiden dom börjar. Så kan helt enkelt inte välja mellan dom 2. sorry gays! kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback