tadaaaah

Flyttar De kommer inte bli speciellt kul för jag ska flytta långt åt helvette den 1 oktober. Undrar hur de går? byta skola å skit. fyfan! kommer ju förihelvette sakna salem å alla homies i stockholm, inge krök på helgerna med mickis.. inga filmkvällar med kompisar. VARFÖR!? jag är så jävla klantig. Fast de kommer nog vara bra för mej liksom komma bort från allt, eller? brukar de inte vara så. Ni kanske vill veta vart jag ska flytta den 1 okt. ? vid småland stället heter Ruda å ligger ganska nära kalmar. :'( kommer typ dööö. Nej men efter att ha varit där i typ ett halvår så kommer jag komma tillbaka till stockholm som vääärsta pluggisen i promiss Efter att jag bott på fosterfamilj så kommer jag nog va helt anorlunda antar jag. Ja är ju fan ganska nervös.. aja de blir som de blir


Röker
Som ni alla kanske vet är att jullan röker! inte bra, Fast ska sluta dom flästa har faktist hört de några gånger fast nu är jag allvarlig vare sej ni tror de eller inte. Jag har ju astma så de är inte  så bra för mej direkt om man säger så men när man har rökt i 3-4 år är de inte lätt att sluta. fyfan vad jag stör mej på när vissa i skolan tror att dom är beroende när dom har rökt i 2 månader? och när dom drar sin replik: Men gud jag är så röksugen har inte rökt på hela dan jag tror jag dööör ge mej en cigg ngn snälla blablablablabla... Stör inte ni er på de? visst dom kanske vill ha en cigg för att de är gott men då dör man inte och tror att man är beroende å MÅSTE ha en cigg ett typiskt exempel är ju äckliga fjortisar som jämt drar med den repliken usch Jag klarar inte av sånt.


Bollrädd jag hatar bollar, tex när man spelar fotboll så skjuter nån ett hård skott högt också mot en, finnsi inget värre, Visst de kanske är ''fjortis'' att vara livrädd för bollar -.-' tyck som ni vill men jag klarar inte av de, Jp fucking jagade mej med en fotboll runt hela skolan tills jag låste in mej i ömklädningsrummet. hatade honom i 2-3 veckor! Sen om man är livrädd som jag ska alla jämt hålla på att jävlas förstår inte, vad är de som är kul med
de?. Man blir ju förfan rädd! Lägg ner verksamheten.


soc Deras skitsnack är jag trött på, samma sak med kuratorna. Dom vet ju ingenting om livet, de ända dom har är en utbildning till vad dom säger fast dom vet inget själva hur de är. Dom sitter där på sina stolar tror sej veta allting bara för att dom jobbar med de! bullshit dom vet inte ett skit. Om man snackar med någon som själv har vart i samma situation är de anorlunda för hon/han har iaf vart med om de å v et hur de går till och hur de känns dom snackar inte skit som vissa andra ''wannabe vet allt'' Dom tror att dom vet att dom kan hjälpa andra men de kan dom inte dom bara sitter där å tjänar pengar på skitsnack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

itss truuue

2009-09-17 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback