saknar

De va länge sen jag såg ditt söta ansikte, Tänker på dej allt för ofta,  när jag försöker glömma är du med mej i mina drömmar hela tiden. Du försvinner aldrig. saker påminner mej om dej alltför ofta, så nu sitter jag här utan dej.  Mina känslor försvinner aldrig.. jag älskar dej allt för mycket för att kunna glömma allt. Klarar inte av de. Jag gav dej mitt allt men de funkade inte. Jag tänker ibland hur dum jag måste varit som sumpade allt.. Kan inte förstå att du en gång har sagt att du har älskat mej, länge sen man hörde de. Jag faller för dej om & om igen finns ingen  finare och mer underbar, jag har försökt allt fast vet du vad..? jag ger mej inte jag älskar dej allt för mycke för att bara släppa taget.
Jag älskar dej Mattias erik william blom
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback