Glömmer dej aldrig



Jag somnar till den här låten varje kväll jag vet inte vad jag ska tro. De går inte att övertala
mej själv om att du är borta.. Jag hittade vårat bästis hjärta från när vi var små bland mina smycken
häromdan. Jag kommer aldrig få se ditt söta leénde igen. sista dagen i skolan när jag såg dej gå förbi cafeterian
Gå från gallret till och från till lektionerna är ngt som kommer sitta kvar och ngt jag kommer minnas under en lång tid framåt. Begravningen var den vackraste jag varit på men också den som man fått mäst tårar på. Glömmer dej aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig...

Kommentarer
Postat av: jennifer jansson

† RIP Malin Kristina Karlsson

2009-05-30 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback