Galet

Ja själv gick man i skolan heela jävla dagen eller.. missa so'n men den skiter jag i. Efter skolan gjorde jag inget speciellt. Fast senare på kvällen så va jag md mickaela som jag började tjafsa med. HON BET MEJ Å DRIG AV MEJ HÅRET! jag fick total damp på människan så .. jag spotta henne i nyllet. de satt ganska fint ändå. Tycker att spottet kunde få sitta kvar där men ungen torka bort allt. Efter de så drog jag å va med min älskade kusin tobbias, sen tony, simon och bullten vi åkte runt hela salem/rönninge med moppe ganska läskigt för tony skjutsa mej och han kör som en galning.. aja ska sitta å messa nu.. kiss //Jias
 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det va liksom inte ens meningen att ett hårstrå skulle gå av? Du lacka ur och spotta mej i ansiktet och på jackan. Då jagade jag dig och försökte kasta sten på dej. Men du vart feg då , så jag TVINGA dig torka bort spottet. Sen dissa jag dig. Haha rätt kul faktist!

2009-05-08 @ 15:25:30
URL: http://mickaelawilberg.blogg.se/
Postat av: Jias

jävligt kul när du säger nu på sms att du drev? Och du.. sen så kan du känna dej jävligt dissad hela dan för jag inte vill svara på dina jävla sms ge dej .. jag kommer inte svara.

2009-05-08 @ 15:41:31
URL: http://jjias.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ja jag drev. HAHA! DU gick på det också. Jag känner mig inte dissad. ÄGD! :) Och jag bryr mig inte om du svara elr inte , hade ändå bestämt med emmily ville bara träffa dig.SNORUNGE :) ♥

2009-05-09 @ 12:34:43
Postat av: Jias

haha okej, synd att jag inte ville träffa dej -.- hahah driver älskarej

2009-05-10 @ 21:03:33
Postat av: Mickis

Hahah :)

2009-05-11 @ 08:08:43
Postat av: Anonym

ni två asså

2009-05-15 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback