Duktigt Julia..

Hejsan allihoppa, nu kom man nästan precis hem.. Igår va jag och drack i tanto klantig som man är så tappar man mobilen..  sen är man så dum så man går fram och börjar tjafsa med polisen inte bra gjort eftersom dom skickar mej till Maria ungdom eller Maria pool som vissa säger så dit fick man åka ganska onödigt eftersom jag inte  va så full.. när man låg på dom där obekväma madrasserna kommer dt en annan tjej (trevlig) in dit hon va ju verkligen dyngrak. Nu är de ju så att jag får jävligt mycke problem för att jag har varit på maria förut. Så de blir en massa med social tjänsten å skit. ångrar hela kvällen. så snälla hörni gör inte samma misstag som jag.. /smek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback